Je hebt aan (bijna) alles gedacht….

Je hebt je eigen bedrijf, je hebt je praktijk al ingericht. Je hebt over al over de details van de inrichting nagedacht. Waar kan een klant zitten, wat biedt ik de klant aan. Waar dan de jas hangen? Hoe ga ik zelf zitten. Welke vragen ga ik stellen…..wat kan ik mijn client leren of meegeven. Ga ik ze nog iets concreets aanbieden.

Je praktijk is open….nu verwacht je misschien dat klant zomaar bij je binnen komen lopen. De realiteit is echter anders…….De klanten komen niet vanzelf. Je moet er moeite voor doen. De eerste klanten zullen via via wel bij je komen. Dan heb je eerst een stroom van klanten die komt. Tevreden klanten vertellen het door en hup…het sneeuwbaleffect kan beginnen….denk je…..

Zoals ik hierboven beschrijf zou dit de ideale situatie voor je moeten zijn. Helaas is het in de praktijk gebleken dat het niet altijd zo werkt.

Wanneer mensen een “specialist” nodig zijn dan typen ze op google….therapeut…in. Ze krijgen dat een rijtje van therapeuten. In de meeste gevallen kies je een van de eerste 5 uit. Naast een telefoonnummer die wordt getoond zie je ook vaak een website. Je klikt erop…en waarom? Je wilt weten wie de persoon is waar je heen gaan. Je wilt mee over de expertise te weten komen maar vooral…is er een klik? Voel je je aangetrokken tot deze persoon. Maar vooral…kan deze persoon jou een stap verder helpen?

Een website kan je hierbij helpen. Je website gebruik je om de klant te laten weten wie je bent en wat je doet. De klant kan jou alvast leren kennen….

Heb jij al nagedacht over jouw eigen website?

Chat openen
Kan ik je helpen?
Hoi,
Waarmee kan ik je helpen?