Hoe geef jij liefde aan jouw klanten middels je website?

Gisteren was het Valentijnsdag. De dag van de liefde. Om aandacht te schenken aan liefde. Misschien ben je verrast door jou geliefde of heb je iemand verrast. Het leuke aan Valentijnsdag is, vind ik, is dat je ook anoniem iemand de liefde kunt verklaren. Dat heeft voor mij toch altijd wel iets romantisch, iets grappigs, iets mystieks. Je moet dan gaan raden van wie. Maar vaak zie je dat alleen in films of lees je dat alleen terug in verhalen. De werkelijkheid en fantasie lopen wel eens door elkaar. Ja ook bij mij

Valentijnsdag….nou daar doe ik niet aan hoor, dat is iets van Amerika” is vaak wat ik om me heen hoor. Maar hoe leuk is het om dat verliefde gevoel binnen te laten komen. Om je geliefd te voelen. Hoe leuk is het om een tijdje fladderend door het leven te gaan. Hoe leuk is het om de aandacht te krijgen die je verdient? Jezelf in de watten te laten leggen? Volgens mij is dat heel leuk.

Wat jouw website met liefde te maken heeft.

Ook met jouw website kun jij je klanten aandacht geven die zij verdienen. Je bent dan wel niet verliefd. Maar je kan ze zeker het gevoel geven dat ze speciaal voor je zijn. Je gaat ze compleet in de watten leggen. Even helemaal ontzorgen. En dat je een speciaal aanbod voor ze hebt wanneer ze vandaag nog beslissen om jou dienst of product te kopen. Promoot dit op je website. Geef het een opvallend kleurtje. Promoot het via de sociale media kanalen.

Wat kan jij vandaag bedenken voor jouw klanten om ze het gevoel te geven dat jij ze lief hebt. Maar ook zo dat jij ze weer een stapje verder kan helpen op hun weg van ontwikkeling. Maak je product of dienst aantrekkelijker, door iets van “waarde” toe te voegen. Zodat je het gevoel geeft ze in de “watten” te leggen. Hoe zorg je er nu voor dat je bezoeker ook daadwerkelijk over gaat tot kopen?

Heb je even geen idee en zou je hier graag eens over willen sparren? En vooral gehaal vrijblijvend, zonder ergens aan vast te zitten? Maak dan nu een afspraak voor een gratis webcoachsessie van 20 minuten.

    Wil jij ook een websitecoachsessie?